Novinky
Svatební segment láká i módní značky. Nabízejí levnější i méně formální kusy
Řada cenově dostupných módních značek se rozhodla prodávat svatební sortiment. Cílovou skupinou jsou pro ně mileniálové a generace Z. Ti totiž mnohdy upouštějí od tradic a životní milníky, jako jsou například svatby, oslavují svým vlastním způsobem. Nákupy v takových online obchodech jsou navíc levnější než třeba ve specializovaných svatebních salonech, napsala americká CNN.
Česká republika byla za 1. čtvrtletí na pátém místě na světě v nákupech zlata
Česko bylo za první čtvrtletí letošního roku na pátém místě na světě v nákupech zlata. Česká národní banka (ČNB) ho nakoupila pět tun, loni za stejné období skončila šestá se dvěma tunami. Centrální banky byly už tradičně největšími nákupčími zlata vůbec. Světová rada pro zlato (WGC) to uvedla ve svém dokumentu, který shrnuje první letošní kvartál na světovém trhu se zlatem.
Další novinky »