Novinky
Je krásný, drahý a luxusní. Australskému bytu snů chybí už jen majitel
Pro superluxusní byt v mrakodrapu One Barangaroo v hodnotě devadesáti milionů australských dolarů (1,37 miliardy korun) by se dala vymyslet řada výstižných přívlastků. Slovo „prodaný“ by mezi ně ale nepatřilo. O australské nemovitosti snů se v minulosti dlouhodobě zajímali bohatí Číňané, poptávka nyní ale ustala a šestipokojový byt tak nového majitele hledá už několik let.
Prazdroj obrátil Proud. Experimentální značku nalepil na ležák pro mladé
V roce 2020 spustil Plzeňský Prazdroj ve svém areálu nový experimentální minipivovar Proud zaměřený na experimentování s pivními styly, surovinami i technologickými postupy. Po čtyřech letech se vedení podniku rozhodlo marketing značky Proud otočit a využít ji pouze pro nový lehčí typ světlého ležáku určeného pro mladé. Další speciály a pokusné várky zaštítí nově značkou Elektrárna.
Průvodce lže v jednom kuse. V Tokiu vymysleli túru po neexistujících místech
V Asakuse, historické čtvrti Tokia, nabízejí „Uso no Cua“ neboli „Prohlídku lží“. Sestává z dvoukilometrové trasy v jedné z nejnavštěvovanějších částí japonského hlavního města. Prohlídka s texty, fotografiemi i videi vytvořenými umělou inteligencí účastníky ujišťuje, že k veškerým informacím, které zazní, můžou přistupovat jako „ke lžím, které netřeba ověřovat“.
Další novinky »