Novinky
Prazdroj obrátil Proud. Experimentální značku nalepil na ležák pro mladé
V roce 2020 spustil Plzeňský Prazdroj ve svém areálu nový experimentální minipivovar Proud zaměřený na experimentování s pivními styly, surovinami i technologickými postupy. Po čtyřech letech se vedení podniku rozhodlo marketing značky Proud otočit a využít ji pouze pro nový lehčí typ světlého ležáku určeného pro mladé. Další speciály a pokusné várky zaštítí nově značkou Elektrárna.
Průvodce lže v jednom kuse. V Tokiu vymysleli túru po neexistujících místech
V Asakuse, historické čtvrti Tokia, nabízejí „Uso no Cua“ neboli „Prohlídku lží“. Sestává z dvoukilometrové trasy v jedné z nejnavštěvovanějších částí japonského hlavního města. Prohlídka s texty, fotografiemi i videi vytvořenými umělou inteligencí účastníky ujišťuje, že k veškerým informacím, které zazní, můžou přistupovat jako „ke lžím, které netřeba ověřovat“.
Němce trápí dönerflace. Cena kebabu prudce stoupla, mluví se o cenovém stropu
Pro velkou část německých spotřebitelů je turecký kebab velmi oblíbenou pochutinou, na kterou nedají dopustit. Znepokojení veřejnosti však roste, protože jeho zdražování během posledních měsíců nebere konce. Německá strana Die Linke dokonce volá po zavedení cenového stropu na pokrm, do kauzy se zapojil i premiér Scholz.
Další novinky »