Novinky
I české značky mají úspěch na zahraničních trzích, říká šéf agentury
Česká značka BAAGL nabízející vybavení do školy se za čtyři roky proměnila z lokální značky v evropského hráče. Expanzi zajistila strategickými kampaněmi, ale také digitální expanzí prostřednictvím platforem marketplace, jako jsou Amazon, Zalando či Kaufland. Na expanzi firmy se podílela agentura Profit&Roll, kterou vede spoluzakladatel Zonky Jan Zbirovský.
Tchaj-wan bohatne, Ferrari se raduje. Automobilce odtud plynou rekordní zisky
Tchaj-wan se řadí mezi největší producenty čipů na světě podnikatelé v tomto oboru toho využívají. Rychle bohatnou a následně více poptávají luxusní zboží, mezi něž se řadí i automobily. Prodej vozů Ferrari se tak na Tchaj-wanu za poslední čtyři roky zdvojnásobil. I díky této ostrovní zemi značka loni dosáhla rekordního čistého zisku.
Další novinky »